JAG VILL TILL STHLM NUUUUU

Alltså mitt shopping begär blir bara värre och värre. Fan vad jag måste åka till sthlm snart! Dock så jobbar jag varje dag nästa vecka så då blir det inget. Men veckan därpå kanske?
Jag ska nämligen införskaffa mig ett par sådana här;


Går ju att beställa på nätet men man vet ju andra med storlekar oså.. Jag är ju mellan 38 och 39. Men vi får se jag kanske inte kan hålla mig så jag beställer hem de ändå!

Måste även ha lite nya snygga party klänningar. Vill ju så gärna ha en från Acne som finns i deras butiker. Riktigt kort och med inbyggda byglar i. Inte helt fel..

Åhhh jag blir galen på mig själv! Jag liksom drömmer om kläder oxå. Kan man bli mer skadad?! Det där med att spara pengar går ju åt helvete för min del.. Jag gillar mer att spendera på fina saker :P
Men lite har jag sparat iallafall ;) Ska ju flytta hemifrån nu i vinter!

Kommentarer
Postat av: Jenny

TAAACK!!!!! :)



Jag vill med till Stockholm! Vill hitta ett par lårhöga stövlar, fast låga! Puss!

2009-08-31 @ 23:36:40
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0