Frukost



MUMS igentligen skulle jag lika gärna kunna vara utan. Men äta bör man, annars dör man.  Toppen på frukosten är ju ändå mina antibiotika tabletter som gör att det smakar galla i min mun hela dagarna. Läste på biverkningar och då stod det att man kunnde få smak förendringar och självklart ska jag få det.

Nu är iallafall min underbara skinn jacka från Hm beställd :) Som jag har väntat på den! Tyvärr så tar det ju år och dagar innan jag får den men det är bara att vänta och hoppas det inte hinner bli för kallt ute.

Kommentarer
Postat av: korven

hej min stackars lilla pemme ja lider me dig!!! ja har fått urinvägsinfekton =( krya på dig

2009-08-21 @ 16:50:04
Postat av: Emelie

ja det ska jag! nästa vecka ska jag vara fit for fight! o på lördag ska vi feeeesssttaaaa! eller hur? ;)

2009-08-21 @ 18:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0