Söndag

Här sitter man bakis igen. Men jag mår faktist ganska hyfsat med tanke på hur jävla super duper full jag var igår innan vi gick in på otten. Fy fan säger jag bara! Det var knappt så att jag kunnde åka bil ner till otten. Så tack Erica för att du körde!
Kvällen började väldigt trevligt hemma hos Katti men sen på Otten hade jag mindre kul. Började tänka på en massa saker och grubbla över alling som har hänt och det slutade med att jag fick åka hem vid 2 tiden.

Jag skiter i det här med att gå ut och festa nu. Jag ska bara försöka göra saker som jag tycker är roligt. Vara i stallet och så vidare. För nu har jag iallafall testat och gå ut men det visade sig att det inte är någonting för mig just nu.
Letche får bli nästa gång jag går ut. Åker ändå om en vecka. Det ska bli så jävla fucking skönt och slippa den här staden!!! Ligga på stranden någon stanns i karibien med en pina colade i handen. Inte helt fel.

Hoppas er helg har vart mer lyckad än min!
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Skönt att bara får åka iväg från allt ett tag ! :)

2008-03-09 @ 14:18:42
URL: http://caroolineee.blogg.se
Postat av: Lina

Hej bruden.. Kul det var att se dig igår.. =)

2008-03-09 @ 18:22:47
URL: http://lina84.blogg.se
Postat av: Emme

Jätte kul att se dig med Lina! Vi kanske kan luncha någon dag om du vill. Hör av dig isåfall! =) puss

2008-03-09 @ 18:35:10
Postat av: emme

Ja det ska bli OTROLIGT skönt. Bara ta hand om sig själv och inte kunna se en enda människa från staden norrköping. PUH!

2008-03-09 @ 18:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0