Jag är så glad :)

Dels för att jag är ledig i morgon, men också för att det gick så himla bra att träna för Kerstin i dag :) Hoppade lite små hinder med massor av lydnad och avslutade det hela med att hoppa olika kombinationer. Han var så fiiin. Han har verkligen börjat ställa upp för mig nu, känns det som. Jag rider "med" honom och inte "emot". Ja ni häst folk förstår iallafall vad jag menar. Det känns iallafall som om vi börjar komma ifrom nu. Skönt. Hoppas att det går lika bra på tävlingen på fredag... Det vet man ju aldrig men jag ska göra mitt bästa... 

Sen på söndag kl 17.00 har Pelle tydligen bokat gräs banan på NFK. Så då skulle jag få åka med dom och träna för honom inför nästa helg. Visserligen har jag redan ridit där en gång nu men det är alltis bra att träna en exktra gång för tränare. Det ska bli kul att få åka iväg och träna:) Annars är man ju bara hemma i vanliga ridhuset.

Jaa.. det var väl ingenting mer jag hade att säga. Ni får ha en trevlig kväll mina lovers. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0