Stressig dag framför mig

Ja det har jag. Ska jobba idag. Börjar 9.30 till 16.00. Efter det ska jag iväg och fixa mina naglar hos Linda. Tror det får bli någon knallig röd färg. Sexigt va? :) Sedan kommer mamma och hämtar mig för att jag måste hinna ut till stallet och rida Hilton. Kommer nog inte komma hem förren ganska sent ikväll. Men så är det ibland.

Vad ska ni göra en tisdag som denna?

Visst ja, kul att inte jag har någon mat att ta med mig till jobbet idag. (köper inte ute så ofta längre) Det enda vi har hemma är sådana där stora pizzor som man värmer i ugnen. Så nu ligger den i ugnen och så får jag värma den en gång till i micron sedan på jobbet. Låter inte som någon höjdare. Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0