Sista jobb dagen

Skönt må jag säga. Nu är jag ledig i 2 dagar, sen jobbar jag lördag och ledig söndag. En riktig slappar vecka.
I morgon ska jag ta mig i kragen och bege mig ut för att springa två varv i skogen. Känner att jag bara ligger hemma och jäser i soffan annars. Urk.

Veterinären ringde angående provsvaren på min hund. Han hade inte någon fästingsjukdom eller liknande. Då är det bara hoppas att det inte kommer tilbaka när han slutar äta sin medicin.
 
Föressten, jag måste bara säga att vi har världens gulligaste säljare på Acne. Hon är så himla trevlig och gissa vad hon gjorde i dag? Jag och Patrik stod och glodde i affären och helt plötsligt dyker hon upp och vill ge oss en "sommar kram" och bjuda oss på  choklad eftersom hon ändå hade vägarna förbi norrköping. Tänk att så lite kan förgylla min dag. Då blev jag genast på bättre humör. 

Nu ska jag ner och äta kyckling och ris, sen ska jag kolla på crowned (stavas?), pussycatdolls och prodject runway. YES 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0