Hur i helvete kan ogräset växa så snabbt?!

Hur är det möjligt?? Jag färgade mitt hår för ca 10 dagar sedan!! Snacka om att det syns att jag är blond.





I dag är jag så ledig man bara kan vara. Så otroligt skönt. Sitter här och väntar på att klockan ska slå 10.00 så jag kan åka och hämta de andra.. Jag ska bada massor i dag. Hoppas inte att det är svin kallt i poolen, men det tror jag inte.
Även fast jag är ledig i dag har jag massor saker att fixa. Måste åka ut och rida, handla mat till i morgon och färga håret. Jobbigt. Men först ska jag njuta av det undebara vädret.

När ni ändå läser, skriv en kommentar i inlägget nedan vilket outfit ni tycker är snyggast.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0