Otäck natt

Nu sitter jag har färdig för att åka till jobbet. Jag har haft en sån otäck natt. Jag vaknade med att jag hade jätte svårt att andas, kändes som om någon tryckte jätte hårt mot bröstet. Och jag har verkligen ingen aning om varrför för jag har aldrig haft så förut. Usch det va nästan så jag tänkte gå upp till mamma och pappa och be de ringa till sjukhuset. Konstigt nog mår jag bättre nu iaf. Hoppas bara inte det kommer tillbaka. Gör det det måste jag ringa till sjukhuset. I dag på lunchen ska jag även gå och se om jag hittar några tabletter mot mitt sockerberoende för nu har det verkligen gått för långt så jag måste ha hjälp med det här.

Nu måste jag dra mig till bussen utan mina hörlurar som jag glömde hos Emelie. Jobbig och sitta och lyssna på alla andra som snackar på bussen. Ohhhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0