Min dag..

Ja, den började med att jobba. Sen på lunch rasten sprang jag till Linda som fixade till mina naglar. Det blev ingen fransk manikyr denna gång inte. Jag testade på något som inte så många andra har. Nämligen vitt. Typ. Svårt att förklara. Men det blev coolt, lite annorlunda. Sen åkte jag till stallet efter jobbet och hoppträna. Träningen gick helt okej. Hoppade högt som fan i dag. (enstaka hinder) Men sen på slutet när jag kom på serien igen så skriker Pelle "vänta" för en bom ramlade ner. Och då var jag precis vid första hindret så jag drog självklart tag i Hilton och stannade, mitt framför hindret. Det skulle jag inte ha gjort. Så efter det gick det inget vidare, men vad gör det? Jag ska se frammåt, inte bakåt.
I morgon får Hilton vila. Så jag kanske hinner springa varvet innan jobbet om vädret tillåter. Vi får se.
Nu ska jag se på Top Model som jag antar att ni med ska.

Vi ses i morgon! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0