Ändrade planer

I morse blev det ingen sovmorgon för mig och heller ingen löpning som jag hade planerat in. I stället vaknade jag av ett sms kl 07.00 som var från min dressyr tränare som skrev att det inte blev någon träning i kväll efter jobbet. Bajs också. Så det var bara att stiga upp och åka till stallet i morse. I och för sig så kan jag lika gärna springa på torsdag eller fredag men det är jobbigt när man måste ändra saker i sista sekund.
Satt och åt frukost ute i morse samtdigt som jag passade på att sola. Så otroligt skönt. Känns till och med som jag hann få lite färg :) Eller det kanske bara är inbillning? Äh sak samma.
Nu ska jag gå ner och börja fixa mig till jobbet, måste kolla vad jag ska ha för kläder i min uunderbara garderob. Eller inte. Jag ooorkar verkligen inte sätta på mig ett par jävla jeans och sminka meej! Jag vill gå hemma i mys kläder, håret i en tofs och helt osminkad!!! Ahhhhhh.

Föressten, komentera gärna i förra inlägget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0