r?

Jaha, då är det en ny vecka. Helgen har vart great måste jag säga! Fredags va jag bara hemma och tog det lungt, lördags jobbade jag sen blev det utgång. Söndag började med jobb igen, efter det åkte jag ut o red och sen gick jag på bio på kvällen och såg American Gangster. Rätt okej va den faktist!

Hm, idag kom min lön så jag har shoppat lite grejjen, fan att min kamera är sönder för jag är osäker på ett par skor jag köpt och skulle villja veta vad ni tycker! Har även köpt en skinn kjol från Whyred. Kort med hög midea ass snygg dessutom fick vi bara två exemplar så man är ju lite ensam om att ha den :)
Ska se om jag får tag i någon kamera så ska jag lägga upp bilder på skorna och sen på de andra nya sakerna!
Nu ska jag gå ner och äta nudlar. MUMS :O eller inte?

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej Gumman!
Hittade dig h'r hihi.. ses snart o kanske till o med g[ ut>P
Puss

2007-11-26 @ 21:40:56
URL: http://ericalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0