Min dag

I dag är det min dag. Min första lediga dag på länge. I dag ska jag bara vara hemma och åka till min älskade Hilton och rida. Men det blir senare på dagen för nu ska jag bara ligga i soffan och kolla på tv.

Föressten, lite skvaller. Visste ni att Alcazar Andreas har HIV? Läste det på nätet nyss. Han har ju tydligen haft det i flera år men först nu gått ut i media och berättat det. Fy fan för att ha den sjukdomen alltså. Jag tycker han är så jävla modig som går ut och berättar om det. Han visar alla att man inte behöver vara döds-sjuk för att man har det.
Jag tillägnar en tanke till alla i världen som har den sjukdomen (eller ja, viruset.) Jag BEUNDRAR de som vågar leva vidare och verkligen försöker göra det bästa av deras livssituation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0