Jag hatar komma på rubriker!!!!

Dåså, nu är man hemkommen från jobbet. Trött är jag. Tog faktist lite längre lunch än vanligt idag för att träffa picce på Fräcka. Kul att träffas må jag säga eftersom det va ett tag sen sist! Där åt jag det gammla vanliga som betår av pastasallad med pasta två ggr som tillval, kyckling två gånger oxå som tillval och majs. Sen ber jag ju somvanligt att få översvämmat med rode island sås. Alltid jätte gått. MEN. MEN. MEN. Idag va det inte lika gott. Faktum är att jag har förätit mig på det. Jag kanske äter den där salladen 3 ggr per vecka och det har jag gjort nu i några veckors tid. Sudär må jag säga och ska jag vara helt ärlig så mår jag illa av den nu. Urk.
Eftersom inte mamma och pappa är hemma ikväll blir det att ta bilen en sväng till kungsgatan och köpa mat från Spicy Hot. Även där special beställer jag. Jag äter alltid samma rätt där oxå; Wokad kyckling i stark sötsur sås. Men utan alla grönsaker. YAMMI!

Hörrni, trevlig helg på er allihopa

Kommentarer
Postat av: Picce

kul o träffa dig me.. :D

2007-12-15 @ 17:47:30
URL: http://picce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0