MIDSOMMAR


Bild från Öland förra sommaren

Ja, då var det midsommar i morgon. Förra året var vi ett gäng som åkte ner till Öland. Det var hur kul som helst och jag kan ju säga att det var även hur ostädat som helst. Haha! Skulle mer än gärna åkt dit i år igen men eftersom vi åker till P&L nästa vecka struntade vi i det. Vet ni vad jag ska göra i helgen?! Hör och häpna - jag ska INTE festa och jag ska INTE dricka en droppe alkohol! I morgon ska vi ut med familjen + släkten och äta middag i Stegeborg. Sedan ska vi hem till mamma och pappa och grilla. Lördag kanske jag åker med familjen till Borlänge och tittar när syrrans häst tävlar. Söndag blir det dop och eventuellt födelsedags fest (om jag hinner). Min mage har ju inte mått så bra den här veckan och jag dricker fortfarande tranbärs juice plus att jag är jätte förkyld. Tänkte att jag faktist för en gång skull kan bete mig lite vuxet och inse mitt egna bästa. Lär ändå bli en hel del festande i sommar. Först P&L, sedan veckan efter fyller jag år, då ska jag och Emelie ha fest i en lokal som vi hyrt (återkommer med datum osv mina vänner), sedan någon vecka efter blir det 8 dagar party i Barcelona. Det lär det även bli utgång här hemma också såklart! Just därför sparar jag mig denna helg och umgås med familjen :) Det ska bli sååå mysigt! Jag är ju som ni säkert redan förstått ganska hemmakär och gillar att umgås med familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0