HUR ska detta gå??


Jag ska väl helt ärligt erkänna att jag börjar få lite halv panik över hur det ska gå för mig på P&L. För det första måste jag köpa nya kläder som jag kan ha med mig, ska kolla i dag på lunchen. Behöver ha några nya heta shorts, gummistövlar (ja ni hör ju, Emelie Mäntynen ska köpa ett par jävla gummistövlar!), några toppar, LUFTMADRASS osv. Jag dör ju av bara tanken på att tälta och inte ha någon toalett, dusch osv. Jag duschar ju typ två gånger om dagen annars och borstar tänderna 3 gånger per dag? Jag oroar mig liksom för om det kommer finnas något el-uttag där jag kan platta och blåsa håret (vilket jag kommer göra varje dag oavsett vad mina vänner säger). Jag liksom struntar i om jag får stå tre timmar i kö, jag hatar att känna mig ofräch.. Haha, nu förstår jag att ni tycker att jag är ytlig och dan och det tycker jag faktist också men som jag sagt tidigare, jag har tältat EN gång i hela mitt liv och det var förra sommaren när vi åkte och firade midsommar på Öland (då var det bara två nätter nu är det 4 eller 5!) och det gick ju inget vidare så att säga......
Just det, en till sak som jag måste fixa! Ett par skor som jag kan duscha med. Tänker inte stå barfota inne i en äcklig dusch.. HAHA ja ni hör ju.. Jag ska på festival MEN JAG KOMMER FAN HA KUL PÅ MITT SÄTT ATT FESTIVALA PÅ ÄNDÅ :D Jag får satsa på att vara full 24/7 så kanske jag glömmer hur ofräch jag kommer vara även fast jag inte tror det... :S

Kommentarer
Postat av: Natalie

Haha. Du behöver inte oroa dig! Jag gillar inte heller att tälta men det går bra ändå. Man är ju inte i tältet så mycket. När jag var på festival senast så var duscharna helt okej fräscha och så fanns det både en sjö och badhus i närheten där man kunde tvätta sig. Långa köer till badhuset dock. Dessutom fanns det ett stort tält som något hårproduktsmärke hade smällt upp och där kunde man platta, borsta och föna håret. Jag brukar också duscha två gånger om dagen men våtservetter it is ;)



2011-06-09 @ 16:47:17
Postat av: Emelie

Haha okej, puh! Var det på P&L du var på med eller?

2011-06-09 @ 22:25:26
Postat av: Marcus Å

haha, Låter som en bra taktik där Emelie :)

2011-06-10 @ 19:00:40
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0