HERE WE GO!

Har precis vart nere på Konsum och köpt 3 liter tranbärs juice. Detta ska jag dricka i dag. Om jag får i mig det vill säga, jag tycker nämligen att det är enormt äckligt. Det är ju inte första gången i mitt liv jag måste dricka mängder av skiten. MEN jag gör allt för att det ska bli bättre! Måste kurera mig ordentligt.. Tjejerna var och fikade förut men jag tog en powernap istället. Ni förstår verkligen inte hur tråkigt jag har det! Att sitta hemma är inte riktigt min grej :( Dock hörde jag att Agnes också var sjuk så det är väl något som går.. Peppar peppar, ta i trä, bara det inte blir värre än detta så hoppas jag vara back on track redan i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0