FÄRG?

Just nu sitter jag med färg i håret. Tyvärr hade inte Linn på Mates några tider förren i Augusti så jag tog saken i egna händer och köpte en toning på hårvårdsbaren tidigare i dag. Vad det kommer bli för färg vet jag inte. Mitt hår brukar dra åt sig färgen väldigt mycket så jag tog en ton som var ganska lik min egna. Som ni ser på bilden är jag ju nästan blond nu! Såg att hälften av er tyckte att jag skulle bli mörkare och hälften ljusare. Jag kommer bli mörk till hösten, men eftersom jag igentligen är blond så bleks mitt hår otroligt mycket nu på sommaren vilket gör att jag fortsätter med att vara lite ljusare, dock inte blond (vågar inte bli det just nu), men vi får se vad jag gör när jag får tid hos Linn nästa gång! Mörk eller ljus.. Jag vet faktist inte! Det bestämmer jag då, jag är inte så kinkig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0