DEN NYA GULA



För några dagar sedan kom min efterlängtade bikini som jag beställde på nätet. Somtur va var det rätt storlek. Dock skulle det inte skada om jag var lite brunare just nu.. Har visserligen legat och solat 2 timmar här hemma hos mamma och pappa men nu sitter jag här fullt påklädd igen och inväntar gästerna som ska komma och fira min gammelmormor! Jag ber till gud att det blir fint väder hela dagen i morgon så att jag med (som alla andra) skulle kunna få ha en enda hel, riktig jävla soldag för en gång skull när jag är ledig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt het ;)

2011-06-06 @ 13:53:10
Postat av: Ida

Jag var inte med själv, det var total katastrof sist jag var där! Så vi kollade bara



Visst är han underbar! Kan inte låta bli honom, måste pussa på honom hela tiden! haha

2011-06-06 @ 19:30:45
URL: http://morrlin.blogg.se/
Postat av: Johanna djerf

Sexii ;)

2011-06-06 @ 22:08:50
URL: http://johannadjerf.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0