Secondhand

Varför har vi inte några bra secondhand butiker här i norrköping? Tänk vad roligt et skulle vara.
Ja mena sen när Zara, Monki och alla de där butikerna har öppnat här så är typ enda skälet att åka upp till stockholm om man ska fynda på secondhand eller springa runt på NK typ. Kul.
Eller varför inte någon ny butik liknande D&Company fast med andra häftiga märken? Åhh. Jag vill shoppa.
Testade ett par nya Nudie jeans nyss Thinn Finn (kill modell) De satt faktist jäkligt bra men tror jag väntar tills jag har fått min lön innan jag inhandlar något mer. Måste ju kunna leva denna vecka som kommer med.

Nu ska jag springa till jobbet. Jag ser ut som en ninja i dag.

Kommentarer
Postat av: Erica

Hello there! hur e leget! Vilken bra blogg du har gumman den maste jag ju lasa nu saklart!! gar de bra pa jobbet o sa.. ses snart? Pussar!!!

2008-01-20 @ 21:42:05
URL: http://ericalarsson.blogg.se
Postat av: Emme

Hej! Mjo det är bra förutom att aj ligger hemme i feber=/
Ja men absolut! säg till när du kan bara =)

2008-01-22 @ 10:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0