VILL HA

Åhhhh, jag vill SÅ gärna ha den här västen från Kingsland! Är det någon av er som vet vad den kostar? Hittar nämligen inget pris på den.. Föresten så har jag satt upp en ny "regel" för mig själv. Jag har ju alltid handlat ganska mycket saker till mig själv, typ kläder, smink osv och inte så mycket rid grejer. Men nu har jag bestämt att varje månad ska jag köpa något i ridväg. Denna månad blev det till exempel nya stigbyglar. Nästa månad blir det nog någon ny tröja av något slag, eller kanske denna väst (om jag nu hittar den i någon butik och den inte är alltför dyr). Bra upplägg va? Haha :) Självklart visar jag er mina nya inköp även i hästväg. Men somsagt, om någon av er där ute vet vad den kostar och i vilken butik (vanlig eller internet) den finns i får ni mer än gärna kommentera!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej! Vi har bokat genom celibrity cruises och ska åka med båten silhoutte vilken ska du åka med? :)

2011-09-06 @ 15:25:23
URL: http://linneasofia.spotlife.se
Postat av: Pernilla

maila skara hästsport o fråga! :)

2011-09-06 @ 15:27:05
URL: http://peggs.spotlife.se
Postat av: Anonym

Avantia för väl Kingsland? ring dem...

2011-09-06 @ 16:45:48
Postat av: Erica

Jag vet jag vill med ha västen!

Super snygg. filippasridsport.se har bra utbud av Kingsland. De har dock inte fått in allt än och heller inte fått upp bilder på alla nyheter.

2011-09-06 @ 18:36:49
Postat av: Emelie

Tack för hjälpen allihopa! Får åka till Avantia och de ridsportsbutiker som finns i närheten.. Vill helt se den i verkligheten och testa den men jag maukar nog filippasridsport och frågar oxå :)

2011-09-06 @ 18:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0