MISSNÖJD

För några dagar sedan skulle jag köpa en ny foundation eftersom min har tagit slut. Jag har alltid använt Clinique anti-blemish solutions som jag varit super nöjd med. Nu tyckte inte tjejen som arbetade i butiken att jag skulle köpa den eftersom det inte fanns någon bra färg till mig.. Mitt krav var att den skulle vara väldigt täckande och matt, även att den skulle hålla en hel dag. Hon tog då fram den här från Lancome. Jag har använt den 3 dagar i rad nu och jag måste säga att jag är väldigt missnöjd! Den är inte alls täckande och den sitter definitivt inte hela dagen som jag påpekade att den måste göra! Till råga på allt så gav hon mig en alldeles för mörk färg.. Jag är sällan missnöjd men med den här är jag fanimej det! Så tråkigt när man lägger ett par hundra lappar på en foundation...

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har också provat den där, skulle inte kalla den täckande.. Tråkigt när man ber om hjälp! Och om de inte ens kan ge dig rätt färg!

2011-09-08 @ 23:54:12
URL: http://morrlin.blogg.se/
Postat av: EMELIECATRINE

Men fan vad surt =/ vart köpte du den då?

2011-09-10 @ 19:26:19
URL: http://emeliecatrine.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0