VITnos?

I söndags när jag kom till stallet vid 6-tiden på morgonen var tanken att jag bara skulle borsta av Vitnos lite snabbt och sedan knoppa manen. Jag hade ju badat hela honom kvällen innan, lagt på täcke så att han inte skulle bli skitig OCH lagt in nytt spån i boxen. ÄNDÅ har han lyckats ligga och sova med ansiktet i bajs! Vad är oddsen då undrar jag?! Det blev alltså inga knoppar i lördags utan jag fick stå i ca 40 minuter och tvätta bort bajset som han hade i ansiktet (vilket inte ens gick bort). Han älskar ju inte direkt att bada eller borsta ansiktet heller så han slet sig till och med några gånger.
Nu har jag iallafall bestämt mig för att åka och tävla i Gamleby (stavas?) den 29:e maj och sedan VRF den 12:e Juni. Får jag se hur jag gör i helgen med NFK. Kan inte planera något än eftersom syrran ska tävla i Åby på torsdag så det beror på om hon går till final eller ej. I värsta fall får jag efteranmäla mig i sista sekund.
Nej, nu ska jag äta lite frukost innan jag åker ut och rider! Vi hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag älskar Gamleby! våran häst Bellman står där nu för tiden sedan mormor gick bort.. :) Älskar Gamlebys utebana "Lyckan", det är där tävlingen är antar jag. Kul! tin tin o jag hade våran första felfria 90-runda där för typ 3 år sen, haha :P

2011-05-17 @ 09:32:18
URL: http://peggs.spotlife.se
Postat av: Anna

hahahahahahahaha

2011-05-17 @ 16:00:02
URL: http://acorvera.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0