VILKET JÄVLA REKORD!

Kom precis hem från gymmet. I dag hade jag tänkt mig ett hårdare pass på crosstrainern och verkligen utmana mig själv. Eftersom crosstrainerna inte var inställda på svenska utan på engelska så hade jag ingen aning om hur långt jag hade "sprungit" under tiden jag körde (annars brukar jag smyg titta efter ett tag och se om jag behöver öka tempot eller ej). Det enda jag kände var att jag svettades mer än vanligt, det bokstavligen talat RANN svett om mig och när det var 15 minuter kvar var jag riktigt trött, trodde aldrig att jag skulle orka mer eftersom det var en stor "uppförs backe" i slutet. Jag pumpade därför högre musik i öronen och bestämde mig för att INTE ge upp. Allt som allt körde jag 45 minuter och hann med 8.9 miles. Gick ner till receptionen och frågade hur långt det är i kilometer och han svarar att det är ca 1.3 mil!!! 1.3 MIL PÅ 45 MINUTER!?! Herre min jävlar vad chockad jag blev, det är ju sinnesjukt!! Dock hade jag ställt in lite fel på vikten men ändå, så mycket fel ska den inte visa så låt säga att jag iallafall skulle hunnit straxt över en mil med den rätta vikten. Mitt tidigare rekord var 1 mil på 49.5 minuter, nu har jag alltså förbättrat mig ganska rejält med några minuter! Det tycker jag är bra gjort :) Nu kan jag klappa mig själv på axeln, åka till Cicci och titta på film resten av dagen med gott samvete!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grymt emme! Önskar jag hade sån pli på mig själv!

2011-05-24 @ 21:23:50
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0