FOR YOU GUYS



Stickad tröja Fifth Avenue Shoe Repair 2399:-, jeans shorts 1699:-, brillor Cheap Monday 199:- och väska från Royal Republic 1899:-.



Shorts Acne 799:-, tröja Acne 699:-, stickad tröja Knowledge Cotton 1299:- och Acne paper 199:-.

HÄR har ni killar lite vår inspiration plus att ni får se lite nyheter som kommit in i butiken. Tänkte att jag ska försöka lägga upp lite outfits för er killar någon gång i veckan med. Vad tror ni om det?

Nu ska jag göra en omelett och sedan slänga mig i soffan. Var en sväng på gymmet efter jobbet. Jag var duktig och tog det relativt lungt eftersom jag fortfarande lider av den där jävla hostan som inte vill gå över. I morgon är jag leeedig så då blir det stallet och lite mer gym. Ha en fin kväll :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ojoj!! Het kille, med tanke på att jag snart flyttar till sweden igen kanske vi kan dejta?? haha!!

2011-05-16 @ 21:44:16
Postat av: Emelie

Haha Åsa har har flickvän :) MEN VADÅ, flyttar du hem nu? Varför? Kram!

2011-05-17 @ 08:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0