TYCK SYND OM MIG NU

Nu har jag lyckats svetta ner både sängen, min soffa plus mina två kuddar och två täcken. Det var länge sedan jag hade sådan här frossa. Febern går inte ner, den hade till och med stigit förut även fast jag hade tagit alvedon. Mamma var här och lämnade lite medicin och mat förut i morse men hon kommer och hämtar mig snart, jag ska sova där i natt. Kan ju varken laga mat eller göra någonting själv så det är lika bra att åka dit. Känns även tryggare, gillar inte att vara sjuk och helt ensam. Aja, nu ska jag avrunda. Det är nog inte så roligt för er att läsa om hur många liter svett jag har svettats idag. Vill ni ha något att skratta åt är det bara att ringa mig. Min röst är HELT förstörd. Jag låter som en avdankad alkolist som vart på någon festival och skrikit halsen av mig. Kan knappt prata..
Aja, hoppas ni mår bättre än jag!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

krya på dig pemmis!:)

2011-05-05 @ 11:23:23
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0