SJUKLING




Klockan har nyligen slagit 05.10 och det har inte vart en rolig natt. Igår kände jag på dagen hur otroligt ont min hals började göra. Jag igronerade det (somvanligt, eftersom jag ibland tycks tro att jag är super woman) och gick ändå till gymmet för att träna. Det blev så klart bara värre under dagen men kände mig ändå helt ok fram tills i natt. Jag gick och la mig vid 23-tiden och vid 02.00 vaknade jag av att jag drömde att jag först frös ihjäl och sedan brann upp. Gick upp och tog tempen, visst hade jag feber! Alltså hade jag inte drömt att jag frös och svettades i omgångar. Eftersom jag inte har några alvedon hemma så har jag inte lyckats sova en endaste blund i natt. Tog tempen nu igen och febern bara ökar :( Usch, detta är det värsta när man bor själv. Det finns INGEN som kan ta hand om en utan man får sköta allting själv. Ville inte ringa och väcka mamma och pappa mitt i natten för då vet jag att pappa hade satt sig i bilen och hämtat mig även om han ska upp och jobba tidigt idag. Ligger här och väntar att klockan ska bli 7.00 så jag kan ringa de då istället.
Under hela natten har jag känt mig ensammast i världen ;( Snälla gör mig friisk!

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars pemme!

2011-05-04 @ 10:48:37
URL: http://acorvera.wordpress.com
Postat av: Anna

a de ska ja göra =) har en massa bilder och videos ja ska lägga upp! Men nu har du också en massa tid att blogga :P

2011-05-04 @ 12:42:37
URL: http://acorvera.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0