SHOT?

Jag tog mig själv i kragen och stannade hemma i kväll. I stället för vin tar jag en shot av Cocillana. Det är visserligen ingenting jag dricker för att det är gott utan snarare för att jag måste. Det är ju tydligen morfin i skiten så nu hoppas jag på en natt utan hosta! Biverkningar är att man kan bli lite "groggig" och sömnig så jag får tänka mig att jag haft en bra ute kväll innan jag somnar i stället för en hemmakväll med tvätt så kanske känslan är lite densamma när jag går och lägger mig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint du passar i uppsatt hår=)

2011-05-11 @ 22:00:19
Postat av: Emelie

Tack så mkt :)

2011-05-12 @ 08:46:03
Postat av: Jenny

tänk för guds skull på att ta rätt dos! ja tog ju typ 3 dubbel dos än vad man skulle sist. mådde INTE bra efter de kan ja säga

2011-05-12 @ 12:02:40
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0