SANT

En fin text såhär på kvälls kvisten. Kom precis hem från stallet. Hopp tränade efter jobbet. Träningen i sig gick bra. Dock hoppade jag inte alls mycket eftersom han var halt 2 dagar förra veckan av okänd anledning. I helgen är det tänkt att jag ska tävla i Tranås. Vet dock inte hur det blir. Vädret ser inte alls lovande ut. Om det regnar så kanske jag stryker mig. NFK har ju tävlingar helgen efter men Pelle tyckte inte att det var någon bra ide att åka dit då det är så hårt på deras gräsbana. Aja, jag får se hur jag gör, ska hålla tummarna att de ändrar väderprognosen till strålande sol på söndag :) Nu ska jag kolla på BB innan jag vilar mina ögon. Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: jenny

haha jag blev typ full... jättetrött, jättevarm. Somnade på 2 sekunder sen vaknade jag på morgonen och spydde som en gris :-) haha

2011-05-12 @ 22:22:09
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0