PARTY




Hej!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att gårdagens party var fantastiskt roligt!! Dock mådde jag som jag förtjänade när jag gick till jobbet i morse (öppnade butiken). Efter jobbet åkte jag ut och hopptränade lite för Pelle. Det gick inget vidare. Vi tog oss runt banan men det var absolut inte mer än så. Det är ingen bra kombo att festa hårt och sova typ 4 timmar, jobba på det och sedan åka och träna. Jag var helt ur fokus men jag har bara mig själv att skylla. I morgon är det tävling vilket kanske inte känns så jätte bra men jag åker ändå och försöker göra det bästa av situationen. Måste bara få en bra nattsömn först så mitt huvud börjar fungera igen. Nu blir det pizza! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0