MIN BÄSTA VÄN



Hej!


Nu har jag precis kommit hem från gymmet. Känns att jag inte tränat på ett tag eftersom jag har så kallade spaghetti ben nu efter bara två dagars träning. Tidigare i morse var jag och red min allra bästa vän Vitnos. Han kändes helt ok. Inte sådär 110% som han gjorde för någon vecka sedan men jag har heller ingenting direkt att klaga på. Han gör alltid sitt bästa och vill vara mig till lags. I morgon kväll efter jobbet ska vi hoppträna. Förra veckan vilade han från tävlingar och även hoppningen hemma. Nu blir det tävling två helger (ingen träning hemma i mellan) och sedan vilar han helt från hoppningen igen förutsatt att det fungerar bra på tävlingarna så klart. Nej, nu ska jag hoppa in i duschen. Ska hem till Cissi i eftermiddag, Miriam kommer också så vi ska hyra film och mysa. Vi hörs i kväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0