LEDIG DAG

Åh vilken underbar dag jag har haft. I morse åkte jag Emelie och Picce ut till Gransjönäs. Vi åkte redan vid 9- snåret så det blev två långa timmar utan sol innan det sprack upp på himmelen runt 12 snåret. Men jag ska inte klaga, lite sol fick vi iallafall. Tyvärr var jag tvungen att åka strax innan 14 för jag hade en tid med Vitnos hos Jocke på kliniken för en rutin check. Allt var precis som det ska så det var skönt att höra. Jocke är alltså ingen veterinär utan en ostiopat. Visst är han ganska dyr men han är riktigt riktigt duktig och är den enda utbildade ostiopaten som behandlar hästar i Sverige.
Nu ska jag plocka lite här hemma och sedan ska jag till Actic på bodypump. Pepp pepp!

Bild på Emelie idag när hon "badar"......eh..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vilken snygg kropp du har!! Om det är du som är med på den första bilden till höger? nu blev jag avis :) men vilka härliga bilder! nu är sommaren här. Hoppas du fick en fin dag..kram

2011-05-31 @ 17:22:24
Postat av: Jenny

Fan ni är ju dö bruna ju! Fusk! Hoppas de gick bra på pumpen!

2011-05-31 @ 21:45:23
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja du, vad har dom inte gjort? orkar inte dra allting men dom skickar en faktura till oss på 1500 spänn två månader efter att vi flyttat därifrån och tycker vi ska betala reparation av väggar där det till ex. suttit en hatthylla! Men på besktningen sa dom ingenting om det, men nu två månader senare kom dom på att dom ville ha pengar. Och de känns som ett slag i ansiktet efter allt vi gjort ordning i den lägenheten som vi stått för helt själva dom ska bara vara glada över hur mkt vi fräshat upp den åt dom!!!

OOhhh är så arg! Men vi kommer kriga tills dom erkänner att dom inte kan göra såhär. Inte för att de är jätte mycket pengar utan för att sätta dom på plats! Nu skrev ja en bok här iallafall haha....

2011-06-08 @ 09:25:38
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0