FOR YOU GUYS



God morgon!

I dag är jag ledig, ändå vaknade jag klockan 6.00...(?) Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 9. Då ska jag möta upp Picce och Emelie vid Gransjönäs där vi ska tillbringa dagen :) Dock har jag en tid till Jocke (en otsiopat, stavas?) klockan 14.15 med Vitnos så det blir tyvärr inte så många soltimmar för mig.
Aja, här har ni en utav jackorna som vi fick in på herr avdelningen (finns även i marinblå) Båda är riktigt, riktigt snygga! Märket är som sagt Lècole National, ett nytt svenskt märkte som vi tagit in i butik.
Nu ska jag göra matsäck sisådär 2 timmar innan jag ska åka. Haha, så mobbad jag är! Vi hörs sen :) Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0