SWIMSUIT? JEANS?





Äntligen hemma. Det var tunga steg när jag gick till gymmet efter jobbet idag. Dock gick det bra att träna. Jag löpte på bandet ca 8.5 kilometer (utan att få ont i benhinnor och knän) och gick 2 km så redan nu känner jag att jag kommer ha träningsvärk i rumpan imorgon. 
Idag fick vi iallafall in en cool baddräkt från Cheap Monday! Vill man inte ligga med den på stranden tycker jag att man kan använda den som en body till ett par höga byxor eller liknande. Jeansen kommer från Acne som ni säkert ser. Det är mycket stretch i vilket gör att de sitter som ett smäck. 

Nu ska jag varva ner. Den här dagen har inte vart något vidare.. Hoppas på bättre imorgon. Godnatt bloggen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0