PINK BAG



Jag är helt kär i den här väskan från Gant. Tyvärr var ljuset väldigt dåligt när jag fotade den men som ni säkert kan se är den riktigt knallrosa. En perfekt weekend bag eller gym-väska istället för att bära omkring mina gymkläder i en ful påse. Dock kostar den 1299:- om jag inte minns fel och det är inget jag har råd at lägga på en sådan väska just nu. Däremot kanske någon av er har det och då är den värd att gå in och titta på!

Aja, nu ska jag jobba och efter det åker jag (snabbt som fan) ut till Ekenryttarna och möter upp pappa, syrran och hästarna. Vi ska nämligen träna för Roberto Christoffletti ikväll. Mycket mycket roligt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej emelie! skrev för någon vecka sedan ifall du kunde lägga upp hur du tränar. Hur du vet ifall man vill bli smalare t.ex. vid låren, magen osv. Men inget kom upp i helgen :( lite tråkigt!

2011-03-30 @ 11:59:48
Postat av: Emelie

Oj visst ja det har jag totalt glömt bort! Ska försöka fixa ett inlägg i dagarna, det lovar jag :)

2011-03-30 @ 13:51:21
Postat av: Korven

hahaha självklart ska du va värst ;) hahahahaha

vi får helt enkelt lära oss att stänga munnen.

Lycka till på träningen det kommer gå super.

skaffa whatsapp

puss

2011-03-30 @ 17:14:42
URL: http://acorvera.wordpress.com
Postat av: Jenny

TACK =)

2011-03-31 @ 11:52:26
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0