MAN KAN TRO ATT JAG ÄR TRÅKIG







Gårdagens outfit - Pälsmössa JC, linne Fufth Avenue, kavaj Mini for many market, byxor Acne, skor vagabond.


Det är lördag. Normalt sett brukar jag stressa runt som en höna, smink hit och kläder dit. Nu ligger jag osminkad i soffan iklädd mjukisbyxor och hood tröja. Ända sedan jag kom hem till Sverige har jag vart opepp på att festa här hemma. Jag har druckit vin i stort sett varje dag på resan plus att tiden står ändå stilla här i norrköping. Det är exakt samma människor på krogen varenda helg och just nu känner jag att det är ganska ovärt att gå ut här. Jag är hellre pigg imorgon så jag kan rida vitnos ordentligt och sedan köra ett pass på gymet. Jag är vill ha en stad med lite fucking jävla puls! Jag vill ha USAAA, Barca, Italien vad fan som helst!!!!!!  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Exakt sådär känner jag också. Trivs bra där jag är nu men till hösten skulle det sitta fint med en flytt till mer storstadspuls. Gärna värme också.

2011-03-05 @ 20:39:29
Postat av: Anna

Frankrike?

2011-03-05 @ 20:58:01
URL: http://Acorvera.wordpress.com
Postat av: Emelie

Aaa jag vet! Men du bor väl i Norge nu va?

2011-03-05 @ 22:55:39
Postat av: Siona!!!!

tråkig vet man fan inte för ingen som känner dig. O du ser ju för fan så jävla grov ut i ansiktet .typ som en transa tycker jag o 6 tjejer till här som kollar på din tråkiga inbillar blogg. varför skriver du ens om ditt patetiska liv för seriöst???? skriv en dagbok istället sen om du blir något om ett par år så slå upp den o kolla vad fan du höll på med dessa dagar!!!!!

2011-03-06 @ 02:41:20
Postat av: Emelie

HAHA "siona" jag hoppas att du fattar att din kommentar nästan är i klass med ett "fem i tre" ragg på krogen!! Kul att jag faktist är en så intressant person så att du faktist går in och läser den kl 02.40 en lördag natt ;)

2011-03-06 @ 07:13:07
Postat av: Johanna djerf

2011-03-06 @ 12:57:06
URL: http://johannadjerf.blogg.se/
Postat av: Johanna djerf

Oj, råkade skicka ett tomt.. :) Hsr du mina skor hemma?

2011-03-06 @ 12:58:02
URL: http://johannadjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0