LYX



Igår kväll efter jobbet åkte jag hem till mamma och pappa. Det kan vi kalla lyx = lagad (GOD!) mat PLUS tvål!! Ända sedan jag kom hem har jag inte haft någon dusch tvål hemma hos mig så jag har fått duscha men "hand tvålen" vilket inte är så roligt. Jag har handlat ett flertal gånger under veckan men eftersom jag inte skriver någon mat lista utan oftast bara går in och handlar en gurka eller liknande så har jag glömt att handla den där jävla tvålen varje gång. Därför passade jag självklart på att duscha hemma hos mamma och pappa igår med riktig tvål! Så skönt och lent det var på kroppen! Dock är det ju faktist så att min "hand tvål" börjar ta slut (räcker nog bara en dusch till) så det är bäst för mig att jag köper en inom närmsta dygnet, annars får jag börja duscha med schampo..... Och kanske senare även med balsam, då kan vi ju snacka om len hud.. En sak kan jag ju sammanfatta det hela med och det är ju att jag iallafall lärt mig att uppskata vardagliga småsaker nu när jag inte bor hemma längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0