28 MARS 08.06





Hej måndag!

Idag är jag glad för jag ska till Linn på Mates och färga håret ljust! Som ni säkert märkt har jag inte lagt upp några outfits osv bara för att jag vantrivs i hårfärgen jag har just nu. Töntigt, jag vet men det står jag iallafall för! Tänkte ta en före och en efter bild så ni får se hur håret blir sen. Dock är det alltid svårt att få med fägerna på bild men jag har iallafall tänkt mig att bli nougat färgad istället för mörkbrun som jag är nu. Föressten så bestämmde jag mig för att behålla klädstången som jag köpte igår. Min garderob är helt sinnesjukt full vilket för att den inte går att stänga, allt ligger huller om buller och ingenting är vikt. Nu när jag har denna så lättar det lite på trycket iallafall. Jag behöver verkligen hänga mycket av mina kläder, speciellt de dyra plaggen. De förstörs ju av att ligga i runda som bollar längst in i garderoben. Ska även ta hem några kartonger från jobbet och rensa hela garderoben, bära upp vinterplagg på vinden osv. Måste få bättre struktur på det hela känner jag!
Nu ska jag tvätta håret och sedan jobba på D. Vi ses här ikväll igen.

LOVE EMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0