OH JA!


Dessa jeans köpte jag när jag var typ... 16 år tror jag? Har inte kunnat använda de på några för eftersom min "rumpa har vart lite för stor" så att säga men i morse när jag testade de kunde jag ha dom!! LYCKA :D Nu ska jag bara ta med de till jobbet och sy in de lite eftersom det är en bootcut. Meningen är inte att de ska bli stuprör men lite smalare vill jag ha de.
I dag börjar jag jobba klockan 14 så jag tog sovmorgon till 8.30. Nu blir det gymmet, ska försöka vara lika duktig som jag var förra veckan. Då körde jag 3 st konditionspass på gymmet, ett bodypump pass och sedan var jag ute och gick powerwalk runt stan en gång. Samanlagt blev det nog ca 3 mil plus ett bodypump pass där jag faktist ökade vikterna.
Aja, dags att åka, i dag blir det kondition. Stenhårt. Nu är det SJÄLVDICIPLIN som gäller. Puss!

Kommentarer
Postat av: Erik

Får man se hur dom ser ut i rumpan?

2011-06-13 @ 19:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0