MYS


Hej bloggen!

Äntligen har jag vaknat till liv.. Hade ingen direkt brådska upp ur sängen i morse när jag hörde hur regnet smattrade på marken utanför mitt fönster. Åkte ut och pussade på Vitnos vid lunch tid och sedan åkte jag hem till mamma och pappa. Var hur trött som helst när jag kom hit så jag hann bara äta lunch och efterätt innan jag somnade på soffan och vaknade nu! Tror faktist att jag sover över här i natt. Det är så mysigt att vara här.. Speciellt när det regnar :) Veckan som kommer arbetar jag bara 2 pass, måndag och torsdag. Ska bli skönt.. Frågan är vad jag ska göra på midsommar.. Har faktist inte planerat något, vädergudarna verkar ju heller inte vara på sitt bästa humör så jag har ingen panik. Nej, nu ska jag inta soffan igen med ostbollar och nougat. Vi hörs mer senare eller i morgon!

LOVE Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0