JORÅSATTE

Man skulle väl kunna säga att det blev utgång igår.. Vi hann med både Munken, Trädgårn, Puls och i morse mådde jag allt annat än bra när jag vaknade. Gick hem och våldgästade Emelie i morse för att vi hade bestämt att vi skulle åka och bada, sedan gick vi hem till mig och packa mina saker som jag glömt. Då mulnade det på som fan så både Emelie och jag somnade här hemma hos mig och vaknade vid 12-tiden, då var det strålande sol så Cissi kom och hämtade upp oss och styrde bilen till Mårängen. Tyvärr började det åska när vi var där så vi fick åka hem. Dock ska jag inte klaga för jag hann ändå bada tre gånger men en hel dags sol hade ju vart fint..

Kommentarer
Postat av: Jenny

åh herregud.. bada tre ggr????? Dog du inte? De kan inte varit varmt i vattnet.

2011-06-07 @ 16:43:23
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0