JAG ÄLSKAR VÅRAT TÄLT

TITTA vad fint vårat tält är! Vi lyckades sätta upp det på bara 20 minuter. Hur bra?! Vi har bestämmt oss för att åka i morgon direkt när jag slutat jobba, kommer komma fram till Borlänge någon gång vid 23.30 och då ska vi sätta upp tältet.. HAHA! Aja, hela dagen har det vart strul med bilen vi skulle åka med så nu kommer vi åka i världens minsta bil. Vi är 4 personer och bilen är mindre än en golf... Ehm.. Ja.. Jag vet inte riktigt hur det ska gå. Jag har precis packat klart och min väska är stort som ett hus. I och med detta kommer jag alltså blogga från mobilen tills vi kommer hem. Nu ska jag sova (om jag kan). Vi hörs i morgon. Puss godingar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0