HYPOKONDRIKER?

Jag vet inte men i natt har jag sovit dåligt, vaknade och var helt blöt av svett. Visserligen drömde jag mardrömmar men jag har jätte ont i halsen när jag vaknade och nu hostar jag med. Inte nog med det börjar jag tro att jag kanske är på väg att få unrinrörsinfektion.. Alltså, jag kanske bara inbillar mig just för att jag vet att jag inte får bli sjuk nu eftersom vi åker nästa vecka men det är det enda som rör sig i mitt huvud. TÄNK om jag blir sjuk eller om jag får den där jävla urinrörsinfektionen (som jag haft de senaste åren vid den här tidpunkten) nu så jag måste äta medicin. Då kommer jag ju inte kunna åka till P&L!! Jag ber till gud att jag bara inbillar mig, det är säkert så men det vore rätt typsikt om det skulle hända mig. För några år sedan blev jag ju jätte sjuk när jag var i Grekland så jag fick uppsöka sjukhus och var sängliggande hela veckan  - kul semester! Haha! Ae, jag ska inte tänka det värsta tänkbara nu. Dock skippar jag träningen och solariet i dag. Bäst att äta frukost nu och kanske ta en powernap. Mina nerver måste lugnas. Man kan ju nästan klassa mig som hypokondriker i dagsläget....

Kommentarer
Postat av: Sarah

Urinvägsinfektion är det värsta som finns!! Så fort jag känner minsta lilla dricker jag extrema mängder tranbärsjuice, shottar eb hel flaska koncentrerad citron och dricker massa vatten. Funkar 9 av tio gånger. Extremt äckligt men vad gör man inte för att slippa?!

Hoppas du slipper!!

Kram Sarah

2011-06-21 @ 14:13:36
Postat av: Emelie

Jaa jag vet, jag tycker att det är så äckligt men jag klunkar för fulla muggar här hemma! :)

2011-06-21 @ 20:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0