GOD MORGON

Ligger i sängen och är precis ny vaken. I dag blir det jobb mellan 14-19 (därför jag tog mig en liten sovmorgon) men först ska jag åka och jogga Vitnos. Jag kan verkligen inte bestämma mig hur jag ska göra i helgen om jag ska tävla eller ej. Jag är anmäld nästa helg till VRF men efter det så har jag ingen tävling förren i mitten på Augusti. Den här helgen (på söndag) finns det inga bra tävlingar heller. Eller jo, det finns Norf men det är bara 110 cm som jag kan hoppa där. Plus att jag inte gillar stället, det är litet och trångt vilket inte passar mig och Vitnos. Visst kan det vara bra träning men frågan är om jag ska spara honom till nästa helg eller om jag ska åka ändå med tanke på att det ändå är så lågt bara för träningens skull. Vad tycker ni?? Jag har beslutsångest.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag gillar inte heller NORF, skippa den tävlingen tycker inte att det är värt att åka dit, nu när ni fått in en bra rytm så tycker jag att du kan vänta och spara dig till VRF! men det spelar ju ingen roll va jag tycker du gör ju som du vill i slutändan ;) haha

2011-06-01 @ 09:33:04
URL: http://acorvera.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0