FÖR I HELVETE

Ursäkta den dåliga bild kavalitèn.

SER NI VÄDRET I BORLÄNGE FRE-SÖN?! Helvetes jävla kuk också!!! Jag hoppas verkligen att vädergudarna hinner ändra sig. Tänk att precis allting ska strula så fort jag ska åka i väg någon stanns! Inte är nog med att jag ska tälta, nej då ska jag tydligen få känna på hur det är att tälta i spöregn också! Haha ae, det är ju för i helvete skratt retande!
I kväll klockan 19.00 rullar bilen mot Borlänge och jag säger bara, ÖNSKA MIG LYCKA TILL, JAG LÄR BEHÖVA DET OM MAN SÄGER SÅ. O herre gud.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lycka till! ;) Och ha det så JÄVLA ROLIGT! (jag är sjukt avis)

2011-06-28 @ 09:09:47
URL: http://peggs.spotlife.se
Postat av: Johanna Djerf

äsch, de här till festival livet ;)



hörde förresten att vi inte hade något boende längre i barca?!

2011-06-29 @ 10:54:25
URL: http://johannadjerf.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0