DAGENS OUTFIT


T-shirt Acne, jeans Acne model skin, väska Tiger, träskor Have2Have och solglasögon från H&M.

SISÅDÄR, kom precis hem från gymmet. I dag blev det kondition på crosstrainern, sprang 9.4 kilometer. Alltså, ni fattar inte hur mycket jag svettas när jag tränar! Det är ta mig fan sjukt, jag blir liksom inte bara lite svettig utan det RINNER svett om mig, speciellt i dag!! Men men det gör inget, då vet jag att jag har tränat bra och det är ju huvudsaken :)
Nu ska jag äta lite, sedan ska jag titta på Solsidan (har lånat första boxen av Cissi). I morgon blir det rida Vitnos klockan 6 på morgonen, sedan jobb mellan 10-19 och 19.30 är det bodypump som gäller. Härlig dag.... Jag kommer inte alls vara bitter om det är fint väder ute. NEJ DÅ!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Japp det har jag men de ska jag spara till vår resa!

2011-06-08 @ 22:26:29
URL: http://acorvera.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0