DEL 1

Jag har fotat och filmat så sjukt mycket under dessa dagar. Här har ni del 1. Kommer massa fler bilder i kväll eller i morgon! Filmerna ska jag försöka klippa ihop på något sätt.. Någon som vet hur man gör? Vi har iallafall haft det super bra när vi vart i väg. Kom dock upp til Borlänge vid midnatt på Tisdagen och då skulle vi sätta upp tältet. Haha, lite lill-panik vi hade då.. Aja, jag måste fixa mig nu, mår dock inte alls bra känns som om jag har feber men jag knarkar Alvedon och hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Jag brukar göra videos i Windows Live Movie Maker, men du som har Mac vet jag inte riktigt hur du gör... =/

2011-07-04 @ 20:57:06
URL: http://emeliecatrine.se/
Postat av: becca

Åh härliga biler!! :) Du tänkte bara kolla du har möjligtvis inte min tröja från märket revulution? En vit stickad med ankare o så? Nån sa att du ahde lånat den under kvällen :) Tänkte bara ifall du har den? Fick inte med mig den hem nämligen :( Så hoppas någon har den. KRAM

2011-07-05 @ 00:31:49
URL: http://rebfre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0