sol VIND OCH SVINKALLT

Ja, då var min sista lediga dag nästan slut. Jag och tjejerna gjorde ett tappert försök till att åka och bada men ni ser ju hur varmt och skönt det var. Brr... Trodde seriöst att jag skulle frysa ihjäl där ett tag när det blåste storm och solen var i moln. Förstår inte riktigt när värmeböljan ska komma? När jag har semester kanske? :) Aja, nu är jag iallafall hemma. Ska ta mig till gymet och efter det ska jag laga matlådor. Kul va? Jobbar 6 heldagar själv i butiken så jag måste. Känns inte heller så lockande när alla andra är lediga. Det är nästan så att jag hoppas att det ska regna för då kanske det blir lite rullians i butiken iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0