SEMESTER

WIHOOO! Nu har jag semester!!! Som jag längtat!! Och bäst av allt är att vi åker i morgon!! Alltså ni förstår inte, jag är sjukligt pepp! Kan liksom inte sitta still, utan vandrar fram och tillbaka i lägenheten hela tiden.. Jag vill att natten ska gå fort så vi kan åka i morgon bitti. Föresten har vi redan fått tips om till vilka nattklubbar, vilka dagar som vi ska till så vi inte missar något :) Får dock se om vi hittar någonstans där det finns WIFI, i såfall bloggar jag, annars får ni klara er utan mig fram till nästa tisdag. Däremot garanterar jag er massor med smaskiga bilder när jag kommer hem :D Aja, nu ska jag försöka varva ner framför tv:n så att jag kan lägga mig skapligt. Är alldeles för hypad nu. Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0