LÖRDAGENS OUTFIT

Kavaj H&M, linne Cheap Monday, jeans Tiger skor Nelly.se

Min måndag började inget vidare.. Gissa vad som hände? Emelie Mäntynen försov sig första gången i sitt liv!! Hade ställt klockan på 5.45 för att jag skulle åka och rida innan jobbet men när jag vaknar och tittar på klockan var den 7.00. HELVETEE! Jag for upp ur sängen, åkte ut och mockade osv snabbt som bara den, jag får helt enkelt åka ut dit i kväll igen och jogga honom lite i ridhuset. Nu är det slut på "sommmar bete" och vilan. Dags att sätta igång så vi kan hålla vår tävlingsplanering!

Kommentarer
Postat av: Johanna djerf

Men Emelie då! Hur kan du sova till kl 7 på morgonen!!!

2011-07-19 @ 12:51:13
URL: http://johannadjerf.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0