KABEL STICKAD

Här har ni min kabel stickade tröja som jag hämtade ut från Gant i dag! Snygg va? Jag fullkommligt älskar den :) Kommer bli super snyggt med mina vita shorts. Frågan är bara när jag ska använda det, jobbar ju massor nu men sedan när jag har semester ska jag bo i den :) I morgon ska jag visa er min nya pike`plus tjocktröja som jag fick i födelsedags present (rid kläder). Nu ska jag titta på något program där de föder barn. Snacka om att jag kommer bli skräck slagen. Jag tycker synd om min blivande man.. Haha!!
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Mormor

Är flätstickningen tillbaka igen. Stickade en sådan på beställning åt Moje. Men den finns väl inte kvar. Är den inte för varm i sommar. KRAM

2011-07-13 @ 21:44:18
Postat av: Emelie

Hehe ja det är det :) Jo lite varm är den men jag får använda den på kvällarna :) Kram!

2011-07-13 @ 21:45:19
Postat av: Anonym

eller när du åker och badar ;)

2011-07-13 @ 21:49:52
Postat av: Emelie

HAHA ja det var en bra ide`. Tack!! :)

2011-07-13 @ 21:57:23
Postat av: julia

Hej!

Har en liten fråga om dina Acne Track, har du sulat om dem än, gjorde du det isf innan du började använda dem och vilken sula blev det?

Tacksam för svar (:

/Julia

2011-07-14 @ 00:39:17
Postat av: Emelie

Hej Julia! Ja det har jag, man måste lägga på en sula på de (det är bara skinn under när du köper de). Går du med de ute utan att sula kommer de förstöras.. Eftersom det var vinter när jag köpte mina la jag på en "vinter sula" som gjorde att man inte halkad men gå till en skomakare så vet de vad som blir bäst! Kan även vara bra att lägga på en extra sak längst fram vid tån så slipper du slita de där då de lätt blir fula annars :) kram

2011-07-14 @ 06:08:50
URL: http://pemme.blogg.se/
Postat av: elis

Hejsan!!

Jag undrar hur mycket kostar tröjan. Finns den i andra färger också??:)

TAcksam för svar:p

2012-08-17 @ 15:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0